czwartek, 18 grudnia 2008

Kostki lodu

Kolczyki - przezroczyste szkło cracle i hematyt

5 komentarzy:

  1. Ale tu śliczności widzę!!! Normalnie dochodzę do wniosku, że czym więcej dzieci rodzisz, tym więcej masz wolnego czasu:) Ale to dobrze, przynajmniej możesz odkrywać nowe talenty, i to jakie!!! (dębowe słoje, wezuwiusz i turkusowa planeta - miodzio). Rudkens

    OdpowiedzUsuń
  2. WItam :) Piękna biżu Ewa. PozdraWIam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Konkurencję mi robisz jak widzę ;))))) Muszę przyznać że bardzo mi się podobają te Twoje wyroby :)Zdolna bestia z Ciebie Ewciu :)Pozdrowionka i buziaki :-***

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pielegnuje sie takie szkielka, moje staly sie po kilku mies. prawie przezroczyste. Mozna im przywrocos dawny blask? prosze o rade!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, też zauważyłam takie zmiany i nie wiem jak temu zaradzić. Będę eksporymentować, jeśli coś mi z tego wyjdzie, to na pewno się podzielę tym na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń